Laat je inspireren door onze knowhow uit de online wereld, want inspiratie en kennis zijn de sleutels tot verbetering.

Best practices voor content anno 2017/2018

Best practices voor content anno 2017/2018

Of je nu content B2B of B2C creëert, er zijn heel wat universele best practices die je helpen om je digitale content strategie te optimaliseren. Wij geven er alvast enkele voor jou op een rij.

19/07/2017
Optimaliseer je content met deze handige tips!

Optimaliseer je content met deze handige tips!

We gaven het al meermaals aan, maar het aanbod aan content blijft eindeloos groeien. Het wordt steeds moeilijker om je te onderscheiden van de rest. Om op te vallen, moet je niet focussen op de kwantiteit van je content, maar op de kwaliteit. 

13/06/2017
Meer conversie met je website

Meer conversie met je website

Meer traffic via je website genereren is één iets, maar er effectief meer conversie uithalen, dat is een ander verhaal. Veel bezoekers op je website betekent niet noodzakelijk dat zij voor jou relevant zijn. Het is van belang dat je in eerste instantie een goede strategie uitwerkt, maar wij geven je alvast enkele eenvoudige tips and tricks die de kans op meer conversie via je website of webshop verhogen.

10/01/2017
Dit zijn dé digitale trends van 2017

Dit zijn dé digitale trends van 2017

Ook voor 2017 worden er weer heel wat trends in de digitale wereld verwacht. Wij brengen je alvast op de hoogte, zodat jij je concurrenten misschien een stap voor kan zijn! We zetten enkele belangrijke digitale trends voor 2017 op een rijtje.

30/11/2016
Daarom is een contentstrategie zo belangrijk

Daarom is een contentstrategie zo belangrijk

Klanten binden doe je vooral door ze interessante en relevante inhoud op het juiste moment te bieden. De ‘content berg’ blijft alsmaar groeien, dus het wordt ook steeds moeilijker om je doelgroep met de juiste content via het juiste kanaal te bereiken. Om je toch te onderscheiden van de rest, is het belangrijk dat je dit planmatig aanpakt. Dat plan opstellen vraagt tijd, maar op termijn spaart het je net ook heel veel tijd uit.

16/09/2016
Copywriting: je website optimaliseren met je webtekst?

Copywriting: je website optimaliseren met je webtekst?

Als bedrijf ken je jouw product of dienst door en door, maar daarom ben je niet de meest geschikte persoon voor je bedrijfscommunicatie. Je kent dan misschien wel alle technische aspecten van je product of dienst als de beste, maar daarop zitten je (potentiële) klanten waarschijnlijk niet te wachten. Vraag het aan experten die hoofd- en bijzaken met een frisse blik van elkaar kunnen scheiden en laat het copywriten of tekstschrijven aan hen over.

31/08/2016
Goed om te weten bij e-mailmarketing

Goed om te weten bij e-mailmarketing

E-mailmarketing werkt nog steeds en blijft groeien. E-mailverkeer is dus niet dood, maar het karakter is er wel van veranderd. Daar het vroeger lange e-nieuwsbrieven waren, is het nu korte, gepersonaliseerde en relevante marketingcommunicatie. Dus nee: de nieuwsbrieven hebben niet volledig plaats gemaakt voor sociale media.

20/07/2016
Zo genereer je meer leads via je website

Zo genereer je meer leads via je website

Een lead is het spoor naar een potentiële klant. Online leads genereren biedt enorme kansen voor ondernemers. Hierbij moet je gericht te werk gaan. Maar hoe pak je dat nu aan?

01/07/2016
Hiermee scoor je wél op social media

Hiermee scoor je wél op social media

Zoals in ons vorig blogbericht aangehaald, maakt of kraakt de social media. We focusten ons de vorige keer op wat je beter niet doet, maar hier volgen de tips & tricks waarmee je wél online zal scoren.

03/06/2016
Dit vermijd je beter op social media

Dit vermijd je beter op social media

Social media … De dag van vandaag een must have! Ze zijn niet alleen in, maar ze leveren (meestal) ook goede resultaten op. Als bedrijf wordt het steeds belangrijker om er op aanwezig te zijn om dialoog te voeren met (potentiële) klanten. Maar het maakt of het kraakt! Hier enkele don’ts, zodat je niet faalt in je social media verhaal.

27/05/2016
Scroll naar boven