Beeldmarketing: het belang van visueel communiceren Beeldmarketing: het belang van visueel communiceren Anno 2019 is er een behoorlijke informatie-overload, waardoor onze concentratie nog korter is dan van een goudvis. Het kost je meer moeite om een tekst te lezen, dan om een beeld in één oogopslag waar te nemen. Ons brein verwerkt visuele informatie veel sneller dan tekst. Daarom bereikt content mét beelden een groter publiek. 16/09/2019 Grafisch ontwerp Online strategie Offline strategie
8 tips voor een betere homepagina 8 tips voor een betere homepagina Een goed ingedeelde homepagina is van cruciaal belang. Het is één van de belangrijkste onderdelen van je website, omdat de meeste bezoekers van daaruit verder navigeren en vervolgens zelfs tot een aankoop kunnen overgaan. Zorg dat bezoekers makkelijk inzicht in je website krijgen door een goede structuur, doordachte omgang met beelden en overtuigende copywriting. 12/08/2019 Websites Webshops Grafisch ontwerp Copywriting User Experience
11 tips bij de (re)branding van je merk 11 tips bij de (re)branding van je merk Branding is je merk onderscheidend van de rest in de markt zetten. Rebranding kan je omschrijven als de ‘renovatie’ van je merk. Dat kan zo zijn omdat het verouderd is, door een fusie of omdat je huidige merkstrategie simpelweg niet werkt. Je merk herpositioneren vraagt ballen! Wij geven graag enkele tips waarmee je rekening kan houden voor de (her)positionering van je merk. 03/07/2019 Grafisch ontwerp Online strategie Offline strategie Inbound marketing
Dit zijn dé digitale trends voor 2019 Dit zijn dé digitale trends voor 2019 New year, new me? Voor bedrijven en hun bedrijfscommunicatie is dit niet altijd noodzakelijk. Het roer volledig omslaan is vaak niet nodig, maar meegaan met de flow van de steeds veranderende digitale wereld is wél noodzakelijk om niet door innovatieve concurrenten weggekaapt te worden. Tussen de overvloed aan online trends, geven we graag de belangrijkste digitale trends voor 2019 op een rij. 21/02/2019 Websites Grafisch ontwerp SEO Copywriting Social media User Experience
Inspiratie om met je drukwerk écht op te vallen Inspiratie om met je drukwerk écht op te vallen Wil je laten zien dat je anders bent dan de rest? Naast een mooi ontwerp, kan je ook verrassen met het drukwerk an sich. Waarom voor ‘gewoon’ gaan als het ook opvallend kan? Een glanzend element, een speciale vorm, een reliëf, … Er zijn talloze manieren om de show te stelen met je offline communicatie. Op zoek naar inspiratie? Lees hieronder verder! 22/11/2018 Grafisch ontwerp
De balans tussen creatief webdesign en usability De balans tussen creatief webdesign en usability User Experience wordt ook vaak als UX afgekort. Het betekent letterlijk ‘gebruikerservaring’. Bij het (re)designen van een website wordt veelal aan de zotste dingen gedacht. Tierlantijntjes alom, maar soms ten koste van de gebruiksvriendelijkheid. We leggen graag uit hoe een website functioneel én mooi kan zijn. 10/10/2018 Websites Grafisch ontwerp Online strategie User Experience
9 tips voor de opmaak van je e-mailhandtekening 9 tips voor de opmaak van je e-mailhandtekening Wat voorzie jij onderaan je mails? Kom je hiermee professioneel en betrouwbaar over of staat er zelfs ‘sent from my iPhone’ bij? Ik begrijp dat iets ‘kleins’ zoals een e-mailhandtekening snel over het hoofd wordt gezien door ondernemers, maar onderschat de impact zeker niet. Ze verhogen je herkenbaarheid en versterken het vertrouwen bij je klant. 28/09/2018 Grafisch ontwerp E-mailmarketing Online strategie
5 redenen waarom een goed logo belangrijk is 5 redenen waarom een goed logo belangrijk is Je logo is één van de eerste dingen die potentiële klanten van jouw bedrijf zien. Daarom is het belangrijk dat je met een professioneel en herkenbaar logo naar buiten komt. Ik zet graag voor jou nog eens 5 redenen op een rijtje die het belang van een goed logo aantonen. 10/07/2018 Grafisch ontwerp Online strategie Offline strategie
Kleurenmarketing: zeg het met kleur! Kleurenmarketing: zeg het met kleur! Binnen de 90 seconden vormen we een mening over een bedrijf of product en het kleur heeft hierin een heel groot aandeel. Kortom: kleur kan je merk ‘maken’ of ‘kraken’. Lees hieronder onze belangrijkste aandachtspunten die je helpen jouw kleur te bepalen. 18/10/2017 Websites Grafisch ontwerp Online strategie
Concept: unieke content met een passende vorm Concept: unieke content met een passende vorm Wanneer je al in de conceptfase van je communicatiestrategie zit, weet je al welke boodschap je naar je doelgroep wil communiceren. Je weet alleen nog niet hoe. Een concept brengt als het ware jouw persoonlijke boodschap in woord én beeld tot leven.  24/02/2017 Websites Grafisch ontwerp Online strategie Inbound marketing