De balans tussen creatief webdesign en usability De balans tussen creatief webdesign en usability User Experience wordt ook vaak als UX afgekort. Het betekent letterlijk ‘gebruikerservaring’. Bij het (re)designen van een website wordt veelal aan de zotste dingen gedacht. Tierlantijntjes alom, maar soms ten koste van de gebruiksvriendelijkheid. We leggen graag uit hoe een website functioneel én mooi kan zijn. 10/10/2018 Websites Grafisch ontwerp Online strategie User Experience
9 tips voor de opmaak van je e-mailhandtekening 9 tips voor de opmaak van je e-mailhandtekening Wat voorzie jij onderaan je mails? Kom je hiermee professioneel en betrouwbaar over of staat er zelfs ‘sent from my iPhone’ bij? Ik begrijp dat iets ‘kleins’ zoals een e-mailhandtekening snel over het hoofd wordt gezien door ondernemers, maar onderschat de impact zeker niet. Ze verhogen je herkenbaarheid en versterken het vertrouwen bij je klant. 28/09/2018 Grafisch ontwerp E-mailmarketing Online strategie
5 redenen waarom een goed logo belangrijk is 5 redenen waarom een goed logo belangrijk is Je logo is één van de eerste dingen die potentiële klanten van jouw bedrijf zien. Daarom is het belangrijk dat je met een professioneel en herkenbaar logo naar buiten komt. Ik zet graag voor jou nog eens 5 redenen op een rijtje die het belang van een goed logo aantonen. 10/07/2018 Grafisch ontwerp Online strategie Offline strategie
Kleurenmarketing: zeg het met kleur! Kleurenmarketing: zeg het met kleur! Binnen de 90 seconden vormen we een mening over een bedrijf of product en het kleur heeft hierin een heel groot aandeel. Kortom: kleur kan je merk ‘maken’ of ‘kraken’. Lees hieronder onze belangrijkste aandachtspunten die je helpen jouw kleur te bepalen. 18/10/2017 Websites Grafisch ontwerp Online strategie
Concept: unieke content met een passende vorm Concept: unieke content met een passende vorm Wanneer je al in de conceptfase van je communicatiestrategie zit, weet je al welke boodschap je naar je doelgroep wil communiceren. Je weet alleen nog niet hoe. Een concept brengt als het ware jouw persoonlijke boodschap in woord én beeld tot leven.  24/02/2017 Websites Grafisch ontwerp Online strategie Inbound marketing
Meer conversie met je website Meer conversie met je website Meer traffic via je website genereren is één iets, maar er effectief meer conversie uithalen, dat is een ander verhaal. Veel bezoekers op je website betekent niet noodzakelijk dat zij voor jou relevant zijn. Het is van belang dat je in eerste instantie een goede strategie uitwerkt, maar wij geven je alvast enkele eenvoudige tips and tricks die de kans op meer conversie via je website of webshop verhogen. 10/01/2017 Websites Grafisch ontwerp SEO Online strategie Copywriting Inbound marketing
Hoe een huisstijl een meerwaarde betekent voor je bedrijf Hoe een huisstijl een meerwaarde betekent voor je bedrijf Als onderneming wil je een zo goed mogelijke indruk maken bij jouw doelgroep. Je visuele identiteit is meer dan het logo zelf. Het is het geheel aan vormen, kleuren, teksten (typografie en taalgebruik), beelden (foto's of illustraties) en kleuren waarmee je naar buiten komt. Zowel jouw online (website, e-mails, …) als offline (uitgangsbord, naamkaart, autobelettering, …) communicatiemiddelen zorgen voor de uitstraling van het bedrijf.  19/05/2016 Grafisch ontwerp
Het belang van goede foto's op je website Het belang van goede foto's op je website Een foto zegt vaak meer dan woorden. Goede content is aantrekkelijk, maar het is natuurlijk meer dan tekst alleen. Ook visueel moet het plaatje kloppen. Het is de bedoeling dat het beeldmateriaal dient als een toelichting op de tekst. 12/05/2016 Websites Webshops Grafisch ontwerp SEO E-mailmarketing Online strategie