Laat je inspireren door onze knowhow uit de online wereld, want inspiratie en kennis zijn de sleutels tot verbetering.

Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Binnen de 90 seconden vormen we een mening over een bedrijf of product en het kleur heeft hierin een heel groot aandeel. Kortom: kleur kan je merk ‘maken’ of ‘kraken’. Lees hieronder onze belangrijkste aandachtspunten die je helpen jouw kleur te bepalen.

18/10/2017
SEO bij een nieuwe website

SEO bij een nieuwe website

Heb je net een nieuwe website? Top! Maar een mooie website zonder bezoekers is niet veel meer dan een online visitekaartje. Hoe zorg je ervoor dat je website een marketingtool wordt die nieuwe klanten voor je bedrijf kan opleveren? M.a.w.: Hoe kan je ervoor zorgen dat (potentiële) klanten je website vinden en bezoeken?

29/09/2017
Best practices voor content anno 2017/2018

Best practices voor content anno 2017/2018

Of je nu content B2B of B2C creëert, er zijn heel wat universele best practices die je helpen om je digitale content strategie te optimaliseren. Wij geven er alvast enkele voor jou op een rij.

19/07/2017
Optimaliseer je content met deze handige tips!

Optimaliseer je content met deze handige tips!

We gaven het al meermaals aan, maar het aanbod aan content blijft eindeloos groeien. Het wordt steeds moeilijker om je te onderscheiden van de rest. Om op te vallen, moet je niet focussen op de kwantiteit van je content, maar op de kwaliteit. 

13/06/2017
Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics … Twee simpele woorden, maar er valt zo ongelofelijk veel over te zeggen! Het is een tool om je websitestatistieken te bekijken, tot in de diepste details. Om je niet te overstelpen met te veel informatie, geven we in dit artikel enkele belangrijke basisfuncties mee.

30/05/2017
6 tips voor betere (web)teksten

6 tips voor betere (web)teksten

Je hebt leuke en unieke content, maar wordt toch niet goed gevonden op het web? Of worden je teksten niet gelezen door je doelpubliek? Dan kunnen onderstaande tips jou misschien helpen!

25/04/2017
Concept: unieke content met een passende vorm

Concept: unieke content met een passende vorm

Wanneer je al in de conceptfase van je communicatiestrategie zit, weet je al welke boodschap je naar je doelgroep wil communiceren. Je weet alleen nog niet hoe. Een concept brengt als het ware jouw persoonlijke boodschap in woord én beeld tot leven. 

24/02/2017
Het belang van een beveiligde website

Het belang van een beveiligde website

Dit jaar is online veiligheid nóg belangrijker geworden. Sinds januari 2017 wordt er bovenaan een website nog duidelijker getoond of een website al dan niet veilig is. Https:// wordt dus meer en meer standaard, aangezien het veel voordelen biedt. Eveneens worden niet-beveiligde websites afgestraft.

02/02/2017
Meer conversie met je website

Meer conversie met je website

Meer traffic via je website genereren is één iets, maar er effectief meer conversie uithalen, dat is een ander verhaal. Veel bezoekers op je website betekent niet noodzakelijk dat zij voor jou relevant zijn. Het is van belang dat je in eerste instantie een goede strategie uitwerkt, maar wij geven je alvast enkele eenvoudige tips and tricks die de kans op meer conversie via je website of webshop verhogen.

10/01/2017
Lokale SEO: beter gericht websiteverkeer

Lokale SEO: beter gericht websiteverkeer

Niet iedereen streeft internationale bekendheid na. Vooral kmo’s en start-ups houden het meestal beperkt en dus lokaal. Het is belangrijk dat je tussen de ellenlange lijst aan zoekresultaten, personen uit je buurt -en niet van duizenden kilometers ver- bereikt. Hou daarom rekening met ‘lokale optimalisatie’. Hiermee bereik je een relevante, demografisch bepaalde doelgroep. Hier alvast enkele zaken die je zelf kan ondernemen voor een betere lokale zoekpositie.

22/12/2016
Scroll naar boven