Laat je inspireren door onze knowhow uit de online wereld, want inspiratie en kennis zijn de sleutels tot verbetering.

Do's & don'ts voor websites

Do's & don'ts voor websites

Tegenwoordig hebben de meeste bedrijven een website. De ene al wat nieuwer of mooier, de ander al wat gebruiksvriendelijker. Maar waarop moet je nu allemaal letten? Het is namelijk niet gemakkelijk om de balans te vinden tussen een mooie website én een gebruiksvriendelijke. Toch bestaat er een evenwicht. Wij geven alvast enkele do’s & don’ts mee.

12/03/2018
Dit zijn dé digitale trends van 2018

Dit zijn dé digitale trends van 2018

Een nieuw jaar brengt altijd weer wat nieuwe trends met zich mee. Ook voor 2018 is dit niet anders. Hoewel dit steeds in lijn ligt met voorgaande trends, geven we je graag opnieuw een overzicht van enkele belangrijke digitale trends voor 2018. 

07/02/2018
Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Binnen de 90 seconden vormen we een mening over een bedrijf of product en het kleur heeft hierin een heel groot aandeel. Kortom: kleur kan je merk ‘maken’ of ‘kraken’. Lees hieronder onze belangrijkste aandachtspunten die je helpen jouw kleur te bepalen.

18/10/2017
SEO bij een nieuwe website

SEO bij een nieuwe website

Heb je net een nieuwe website? Top! Maar een mooie website zonder bezoekers is niet veel meer dan een online visitekaartje. Hoe zorg je ervoor dat je website een marketingtool wordt die nieuwe klanten voor je bedrijf kan opleveren? M.a.w.: Hoe kan je ervoor zorgen dat (potentiële) klanten je website vinden en bezoeken?

29/09/2017
Best practices voor content anno 2017/2018

Best practices voor content anno 2017/2018

Of je nu content B2B of B2C creëert, er zijn heel wat universele best practices die je helpen om je digitale content strategie te optimaliseren. Wij geven er alvast enkele voor jou op een rij.

19/07/2017
Optimaliseer je content met deze handige tips!

Optimaliseer je content met deze handige tips!

We gaven het al meermaals aan, maar het aanbod aan content blijft eindeloos groeien. Het wordt steeds moeilijker om je te onderscheiden van de rest. Om op te vallen, moet je niet focussen op de kwantiteit van je content, maar op de kwaliteit. 

13/06/2017
Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics … Twee simpele woorden, maar er valt zo ongelofelijk veel over te zeggen! Het is een tool om je websitestatistieken te bekijken, tot in de diepste details. Om je niet te overstelpen met te veel informatie, geven we in dit artikel enkele belangrijke basisfuncties mee.

30/05/2017
6 tips voor betere (web)teksten

6 tips voor betere (web)teksten

Je hebt leuke en unieke content, maar wordt toch niet goed gevonden op het web? Of worden je teksten niet gelezen door je doelpubliek? Dan kunnen onderstaande tips jou misschien helpen!

25/04/2017
Concept: unieke content met een passende vorm

Concept: unieke content met een passende vorm

Wanneer je al in de conceptfase van je communicatiestrategie zit, weet je al welke boodschap je naar je doelgroep wil communiceren. Je weet alleen nog niet hoe. Een concept brengt als het ware jouw persoonlijke boodschap in woord én beeld tot leven. 

24/02/2017
Het belang van een beveiligde website

Het belang van een beveiligde website

Dit jaar is online veiligheid nóg belangrijker geworden. Sinds januari 2017 wordt er bovenaan een website nog duidelijker getoond of een website al dan niet veilig is. Https:// wordt dus meer en meer standaard, aangezien het veel voordelen biedt. Eveneens worden niet-beveiligde websites afgestraft.

02/02/2017
Scroll naar boven