Laat je inspireren door onze knowhow uit de online wereld, want inspiratie en kennis zijn de sleutels tot verbetering.

7 tips voor meer leads via Facebook

7 tips voor meer leads via Facebook

Meer leads verkrijgen via Facebook? Dat kan! Dankzij enkele eenvoudige tips en tricks, haal je het uiterste uit je bedrijfspagina.

20/03/2017
8 redenen waarom video een must is

8 redenen waarom video een must is

Video is hot! Beelden zeggen vaak veel meer dan woorden. Door ook video in je content marketing strategie te integreren, bied je de mogelijkheid om je doelgroep te informeren zonder dat zij daar een grote inspanning hoeft voor te doen.

03/03/2017
Concept: unieke content met een passende vorm

Concept: unieke content met een passende vorm

Wanneer je al in de conceptfase van je communicatiestrategie zit, weet je al welke boodschap je naar je doelgroep wil communiceren. Je weet alleen nog niet hoe. Een concept brengt als het ware jouw persoonlijke boodschap in woord én beeld tot leven. 

24/02/2017
Het belang van een beveiligde website

Het belang van een beveiligde website

Dit jaar is online veiligheid nóg belangrijker geworden. Sinds januari 2017 wordt er bovenaan een website nog duidelijker getoond of een website al dan niet veilig is. Https:// wordt dus meer en meer standaard, aangezien het veel voordelen biedt. Eveneens worden niet-beveiligde websites afgestraft.

02/02/2017
Hoe omgaan met negatieve reviews via sociale media?

Hoe omgaan met negatieve reviews via sociale media?

Door de komst van sociale media, worden klanten alsmaar veeleisender. Klanten willen op elk moment zo snel mogelijk geholpen worden, en als onderneming moet je je er van bewust zijn dat online service steeds veeleisender wordt. Het is belangrijk dat je snel een kwalitatieve boodschap communiceert, ook wanneer dat een negatieve review is. Maar hoe ga je daar nu mee om?

23/01/2017
Meer conversie met je website

Meer conversie met je website

Meer traffic via je website genereren is één iets, maar er effectief meer conversie uithalen, dat is een ander verhaal. Veel bezoekers op je website betekent niet noodzakelijk dat zij voor jou relevant zijn. Het is van belang dat je in eerste instantie een goede strategie uitwerkt, maar wij geven je alvast enkele eenvoudige tips and tricks die de kans op meer conversie via je website of webshop verhogen.

10/01/2017
Lokale SEO: beter gericht websiteverkeer

Lokale SEO: beter gericht websiteverkeer

Niet iedereen streeft internationale bekendheid na. Vooral kmo’s en start-ups houden het meestal beperkt en dus lokaal. Het is belangrijk dat je tussen de ellenlange lijst aan zoekresultaten, personen uit je buurt -en niet van duizenden kilometers ver- bereikt. Hou daarom rekening met ‘lokale optimalisatie’. Hiermee bereik je een relevante, demografisch bepaalde doelgroep. Hier alvast enkele zaken die je zelf kan ondernemen voor een betere lokale zoekpositie.

22/12/2016
Tips & tricks voor een multi channel aanpak

Tips & tricks voor een multi channel aanpak

Je kan via duizend en één kanalen met je doelgroep communiceren. Het is soms moeilijk om hierin een keuze te maken, want zowel op vlak van on- als van offlinecommunicatie zijn de mogelijkheden legio. Gelukkig bestaat er wel iets als ‘de juiste kanalen afhankelijk van de doelgroep, boodschap, timing en je budget’. 

14/12/2016
Dit zijn dé digitale trends van 2017

Dit zijn dé digitale trends van 2017

Ook voor 2017 worden er weer heel wat trends in de digitale wereld verwacht. Wij brengen je alvast op de hoogte, zodat jij je concurrenten misschien een stap voor kan zijn! We zetten enkele belangrijke digitale trends voor 2017 op een rijtje.

30/11/2016
Daarom stel je buyer persona's op

Daarom stel je buyer persona's op

Kom door het opstellen van buyer persona's te weten wie je doelgroep is, zodat je gericht kan communiceren. Het geeft je boodschap richting en komt ten goede bij het bereiken van je zakelijke doelstellingen. Een buyer persona is een stereotiepe omschrijving van hoe jouw klanten eruitzien. 

14/11/2016
Scroll naar boven