Laat je inspireren door onze knowhow uit de online wereld, want inspiratie en kennis zijn de sleutels tot verbetering.

GDPR: niets doen is geen optie

GDPR: niets doen is geen optie

GDPR betekent letterlijk General Data Protection Regulation. In het Nederlands wordt ook van AVG of Algemene Verordening Gegevensbescherming gesproken. Wat een woorden … Maar goed dat ze worden afgekort! Maar wat is die GDPR nu juist? En wat betekent het voor jou?

02/05/2018
Do's & don'ts voor websites

Do's & don'ts voor websites

Tegenwoordig hebben de meeste bedrijven een website. De ene al wat nieuwer of mooier, de ander al wat gebruiksvriendelijker. Maar waarop moet je nu allemaal letten? Het is namelijk niet gemakkelijk om de balans te vinden tussen een mooie website én een gebruiksvriendelijke. Toch bestaat er een evenwicht. Wij geven alvast enkele do’s & don’ts mee.

12/03/2018
Dit zijn dé digitale trends van 2018

Dit zijn dé digitale trends van 2018

Een nieuw jaar brengt altijd weer wat nieuwe trends met zich mee. Ook voor 2018 is dit niet anders. Hoewel dit steeds in lijn ligt met voorgaande trends, geven we je graag opnieuw een overzicht van enkele belangrijke digitale trends voor 2018. 

07/02/2018
Aanpassing Facebook: adverteren blijft nuttig

Aanpassing Facebook: adverteren blijft nuttig

De afgelopen dagen kwam er weer heel wat rond Facebook in de media. De oprichter van Facebook, Marc Zuckerberg, liet weten dat één van de aandachtspunten in 2018 zal zijn dat we onze tijd op Facebook ‘goed besteden’. Het doel van Facebook is mensen dichter bij elkaar brengen, en daarom zal het algoritme opnieuw veranderen, liet Zuckerberg weten. Betekent dit dat adverteren op Facebook een verloren zaak wordt? Neen! En wij leggen je graag uit waarom.

17/01/2018
Online kansen voor vastgoedmakelaars

Online kansen voor vastgoedmakelaars

We willen meteen met de deur in huis vallen: vastgoedmakelaars, grijp alsjeblieft jullie online kansen! In de vastgoedsector is er heel wat concurrentie, waardoor het moeilijk is om online op te vallen. Uit ervaring merken wij vooral dat dit te wijten is aan onwetendheid. Daarom zetten we voor jou alvast enkele belangrijke musts op een rij.

16/11/2017
Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Kleurenmarketing: zeg het met kleur!

Binnen de 90 seconden vormen we een mening over een bedrijf of product en het kleur heeft hierin een heel groot aandeel. Kortom: kleur kan je merk ‘maken’ of ‘kraken’. Lees hieronder onze belangrijkste aandachtspunten die je helpen jouw kleur te bepalen.

18/10/2017
SEO bij een nieuwe website

SEO bij een nieuwe website

Heb je net een nieuwe website? Top! Maar een mooie website zonder bezoekers is niet veel meer dan een online visitekaartje. Hoe zorg je ervoor dat je website een marketingtool wordt die nieuwe klanten voor je bedrijf kan opleveren? M.a.w.: Hoe kan je ervoor zorgen dat (potentiële) klanten je website vinden en bezoeken?

29/09/2017
Best practices voor content anno 2017/2018

Best practices voor content anno 2017/2018

Of je nu content B2B of B2C creëert, er zijn heel wat universele best practices die je helpen om je digitale content strategie te optimaliseren. Wij geven er alvast enkele voor jou op een rij.

19/07/2017
Optimaliseer je content met deze handige tips!

Optimaliseer je content met deze handige tips!

We gaven het al meermaals aan, maar het aanbod aan content blijft eindeloos groeien. Het wordt steeds moeilijker om je te onderscheiden van de rest. Om op te vallen, moet je niet focussen op de kwantiteit van je content, maar op de kwaliteit. 

13/06/2017
Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics: achterhaal het gedrag van je websitebezoekers

Google Analytics … Twee simpele woorden, maar er valt zo ongelofelijk veel over te zeggen! Het is een tool om je websitestatistieken te bekijken, tot in de diepste details. Om je niet te overstelpen met te veel informatie, geven we in dit artikel enkele belangrijke basisfuncties mee.

30/05/2017
Scroll naar boven