COPYWRITING

Klanten binden doe je vooral door ze interessante en relevante inhoud op het juiste moment te bieden. Daarbovenop kan je content optimaliseren met populaire zoektermen, waardoor je nóg beter gevonden wordt.

SEO-copywriting

Het is een kunst om én een mooie tekst te schrijven én zoekwoorden strategisch in de titels en bodytekst te verwerken.

Bij digicreate.be hebben we copywriters in huis die zowel je on- als offline kanalen van boeiende teksten kunnen voorzien. Copywriting is één iets, maar schrijven voor het web of SEO-copywriting is nog iets anders. Met onze SEO-expertise toveren we je teksten om naar content waar zoekmachines op verlekkerd zijn.  Wij gaan na welke zoektermen voor jou belangrijk zijn en gaan ze zodanig positioneren dat je hoger scoort in de zoekresultaten. Het gaat er dus om dat zoekwoorden strategisch in de paginatitels en bodytekst van je website worden verwerkt. Zo krijgen lezers ook efficiënter de informatie waar ze naar zoeken.


Content marketing

Klanten binden doe je vooral door ze interessante en relevante inhoud op het juiste moment te bieden. De ‘contentberg’ blijft alsmaar groeien, dus wordt het ook steeds moeilijker om je doelgroep met de juiste inhoud via de juiste kanalen te bereiken. Om je toch te onderscheiden van de rest, is het belangrijk dat je dit planmatig aanpakt. En daar kunnen wij bij helpen! 

Aan de hand van onze expertise en handige tools gaan we na wie je huidige websitebezoekers zijn, hoe je ze nog beter van dienst kan zijn en hoe er nog meer traffic naar je website kan worden gegenereerd. We helpen je eveneens met het omzetten van deze bezoekers naar prospecten of leads. Hiervoor gebruiken we de juiste middelen, zoals bijvoorbeeld call to actions en het verschaffen van doelgerichte content. Leads naar klanten omzetten? Onze marketingexperten weten hoe!

Met content wordt inhoud met voldoende ‘body’ bedoeld. Als het over inhoud op je website gaat, moet die lang en uniek genoeg zijn om door Google naar waarde te worden geschat (SEO). Zoekmachines als Google zijn heel sterk gericht op tekst. De zoekmachine kijkt meer en meer naar de tijd dat bezoekers op je pagina blijven. Als de bezoekers snel je website verlaten, komt dit voor je positie in Google ook nadelig uit. Het is daarom belangrijk om je content zo goed mogelijk op de wensen van de bezoeker af te stemmen.  

WAARMEE KUNNEN WIJ U HELPEN?

Scroll naar boven