Volledige rebranding voor centrum voor volwassenenonderwijs Ivo
Het Centrum voor Volwassenonderwijs IVO was toe aan een opfrissing, waarbij de klant zelfs open stond voor een volledige rebranding.
De uitdaging
De huisstijl van cvo Ivo had nood aan een heropfrissing. De uitstraling was gedateerd en sloot daarom niet meer aan bij de doelgroep.
We creeërden een nieuwe naam, baseline, logo, website en huisstijl. De nieuwe branding werd met veel enthousiasme onthaald.
Expertises
- Merkstrategie
- Naamontwikkeling
- Logo ontwerp
- Huisstijl ontwikkeling
- Drukwerk
- Website
Naam en logo ontwikkeling
Van weinigzeggend naar betekenisvol
Met hun diverse vestigingen in West-Vlaanderen, kreeg de nieuwe naam dan ook een knipoog naar het West-Vlaams. 'Altus' betekent letterlijk 'hoog' in het Latijn. 'Tus' in het West-Vlaams betekent 'thuis'.
opvallend & herkenbaar
Een nieuwe huisstijl
Naast een gloednieuwe website, creëerden we bij digicreate.be nog tal van andere huisstijldragers om CVO altus in de markt te zetten. Van mokken, balpennen en visitekaartjes tot affiches, folders, notitieboeken, banners, totebags enzovoort. Voel j' altus ier?