Het Centrum voor Volwassenonderwijs IVO was toe aan een opfrissing, waarbij de klant zelfs open stond voor een volledige rebranding. 

De uitdaging

De huisstijl van cvo Ivo had nood aan een heropfrissing. De uitstraling was gedateerd en sloot daarom niet meer aan bij de doelgroep. 

We creeërden een nieuwe naam, baseline, logo, website en huisstijl. De nieuwe branding werd met veel enthousiasme onthaald. 

Expertises

  • Merkstrategie
  • Naamontwikkeling
  • Logo ontwerp
  • Huisstijl ontwikkeling
  • Drukwerk
  • Website

Naam en logo ontwikkeling

Van weinigzeggend naar betekenisvol

Met hun diverse vestigingen in West-Vlaanderen, kreeg de nieuwe naam dan ook een knipoog naar het West-Vlaams. 'Altus' betekent letterlijk 'hoog' in het Latijn. 'Tus' in het West-Vlaams betekent 'thuis'.

logo altus richtlijnen

opvallend & herkenbaar

Een nieuwe huisstijl

Naast een gloednieuwe website, creëerden we bij digicreate.be nog tal van andere huisstijldragers om CVO altus in de markt te zetten. Van mokken, balpennen en visitekaartjes tot affiches, folders, notitieboeken, banners, totebags enzovoort. Voel j' altus ier?

altus website
altus button
map van altus
kopje altus
huisstijl altus
altus in bilboard

Ook een volledige rebranding van je merk nodig?

piet gespiegeld