Naam, logo en webdesign

Sticx helpt via innovatie bedrijven in het verbeteren en efficiënter maken van kennisverwerking en kennisoverdracht. Founder Sandra Trullemans ontwikkelt producten en methodologieën die wetenschappelijk onderbouwd zijn én de huidige standaarden op het gebied van kennisverwerving uitdagen. 

Concreet vertaalt zich dit in herbruikbare tactiele mindmapborden die je met een applicatie kan digitaliseren en delen met anderen. In de applicatie komt een zoekalgoritme zodat deze als volwaardige worktool kan worden ingezet.

Innoty wordt sticx

De voormalige naam Innoty weerspiegelde onvoldoende de merkwaarden 'creativiteit', 'snelheid' en 'efficiëntie' en werd daarom vervangen door het korte en krachtige 'Sticx'. Hoe we bij die naam gekomen zijn? Sticx verwijst naar ‘to stick’, het blijven ‘plakken’ of ‘vasthouden’ van informatie. Denk maar aan de post-its die worden gebruikt als geheugensteuntjes. Sticx associeert ook met ‘verbinding leggen’. Een korte, catchy naam wordt bovendien gemakkelijk onthouden.

Ontwerp van een betekenisvol logo

Ontwerp van een betekenisvol logo

Globaal visualiseert het beeldmerk een brein die uit 3 lussen bestaat. Met het staartje in de rechterhoek doet het geheel ook denken aan een tekstballon.  Hiermee willen we de associatie met ‘communicatie’ maken.  Kijk je wat verder dan zie je in de drie lussen drie personen die elkaar de  hand reiken. Dit verwijst naar ‘teamwork’ of samenwerking.

Webdesign op maat

Na ontwikkeling van naam en logo trokken we de nieuwe huisstijl verder door naar het webdesign. Implementatie van illustraties zorgt voor een toegankelijke look-en feel. Dat de klant Sandra tevreden is met het resultaat, staat vast. Gezien het team van Sandra de expertise om te programmeren in huis heeft, wordt de ontwikkeling van het webdesign door hen uitgevoerd.

 

Webdesign op maat

Contacteer ons vrijblijvend voor een verkennend gesprek om te kijken hoe wij jouw zaak een betekenisvolle restyle kunnen geven.