Customer Engagement

Op een proactieve manier je businessprocessen managen doe je door het slim beheren van je datastromen. Met de Customer Engagement oplossing van Microsoft Dynamics 365 behoud je een 360° kijk op je onderneming en zet je je data slim aan het werk.

Contacteer ons
Toegang tot al je data in 1 gecentraliseerd systeem

Toegang tot al je data in 1 gecentraliseerd systeem

Samen met een onderneming in groei, groeien ook de datastromen in ieder departement. Het efficiënt managen van deze data wordt dus ook een heuse uitdaging. Microsoft Dynamics 365 biedt management oplossingen die jouw business digitaal kan transformeren naar één suite van intelligente, en met enkkaar geconnecteerde applicaties.  Zo krijg je toegang tot al je data in 1 gecentraliseerd systeem.

Geoptimaliseerde klantervaring

Van je eerste klantencontact, doorheen het salesproces naar service en support zorg je voor een uniforme klantervaring.

We zorgen ervoor dat je marketing, sales- en customer service inspanningen naadloos op elkaar afgestemd zijn. Het Customer Engagement platform ondersteunt je in het creëren van nieuwe en terugkerende businessopportuniteiten waardoor je makkelijk:

  • Sales leads en opportuiniteiten managet
  • Interne samenwerking bevordert
  • Projecten beheert
  • Customer service issues behandelt
  • Inzichten verkrijgt in je klanten 

Via de cloudtoepassing heb je bovendien altijd en overal toegang tot je CRM-data.