We willen meteen met de deur in huis vallen: vastgoedmakelaars, grijp alsjeblieft jullie online kansen! In de vastgoedsector is er heel wat concurrentie, waardoor het moeilijk is om online op te vallen. Uit ervaring merken wij vooral dat dit te wijten is aan onwetendheid. Daarom zetten we voor jou alvast enkele belangrijke musts op een rij.
Je verstuurt een mailing en komt in de spam terecht zonder te weten waarom? Er is ongetwijfeld een verklaring voor, want het zit soms in de kleine dingen. Hier enkele tips om de spamfilter te vermijden.
E-mailmarketing werkt nog steeds en blijft groeien. E-mailverkeer is dus niet dood, maar het karakter is er wel van veranderd. Daar het vroeger lange e-nieuwsbrieven waren, is het nu korte, gepersonaliseerde en relevante marketingcommunicatie. Dus nee: de nieuwsbrieven hebben niet volledig plaats gemaakt voor sociale media.
Een lead is het spoor naar een potentiële klant. Online leads genereren biedt enorme kansen voor ondernemers. Hierbij moet je gericht te werk gaan. Maar hoe pak je dat nu aan?
Een foto zegt vaak meer dan woorden. Goede content is aantrekkelijk, maar het is natuurlijk meer dan tekst alleen. Ook visueel moet het plaatje kloppen. Het is de bedoeling dat het beeldmateriaal dient als een toelichting op de tekst.
Toegegeven: er is al een overload aan e-informatie. Toch blijven e-nieuwsbrieven nog steeds een vaak gelezen medium. Maar het is dubbel: ze worden soms ook met spam geassocieerd. Daarom is het een uitdaging om een goed doordachte digitale nieuwsbrief op te stellen en te versturen. Wij geven alvast 9 efficiënte tips!
Een e-mail versturen … Het lijkt vanzelfsprekend en gemakkelijk, maar voor sommigen is het toch nodig om nog eens enkele basisregels op een rijtje te zetten. Wij geven je 11 efficiënte tips voor het versturen van perfecte e-mails!